Dé partner in personeelszaken voor de logistiek

Heb jij als logistiek manager te maken met veel verloop en verzuim? Worstel jij ook met het rondkrijgen van je planning? Of vind je het lastig om de steeds veranderende (arbo)wetgeving en cao-wijzigingen bij te houden? Dan kun jij vast wel wat hulp gebruiken met je personeelszaken. Lees snel verder wat we voor jouw bedrijf kunnen doen óf neem meteen contact op!

Neem contact op

Maak je klaar voor de nieuwe manier van werkgeven.

In de huidige tijd is het lastig om personeel te vinden en binden. Herkenbaar? Personeel (vooral de jonge generatie) wil werken waar en wanneer ze willen, wet- en (CAO)-regelgeving veranderen, digitalisering wordt steeds belangrijker en je móet blijven concurreren op prijs.

  • Hoe ga jij om met de risico’s van verzuim en verloop van medewerkers?
  • Hoe zorg je voor een vast team, dat flexibel blijft in piek- en dalperiodes?
  • In hoeverre kun jij alles omtrent je personeelszaken vastleggen?

Wij zijn Please. Als dé expert voor logistiek, e-commerce en warehousing snappen we jouw uitdagingen. We ondersteunen je graag met HR-oplossingen en handige tools die passen bij jouw behoeften. Van superflex tot lekker vast.

Meer weten? Bel ons even.
Medewerker TinyTronics

Ruim 23 jaar ervaring in HR

Jij bent goed in jouw ding. Wij zijn goed in ons ding: HR. Al ruim 23 jaar zijn wij expert op het gebied van personeel en werkgeven in de logistieke branche. Ons systeem is volledig ingericht op jouw CAO en we hebben alle kennis én tools in huis om jouw personeelszaken zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Advies over loonschalen? Opleidingen? Juridische zaken? Verzuim? HR? Doen we! Daarnaast hebben we tools ontwikkeld voor de logistieke branche om o.a. personeelsplanning, communicatie, urenregistratie, onboarding/inwerkinstructies en personeelsadministratie te bundelen.

Meer over ons

Ben jij klaar voor de nieuwe generatie?

Een nieuwe generatie vraagt om een nieuwe manier van werkgeven. Weten hoe? Download het gratis whitepaper en ontdek wat jij nodig hebt om (met name) de jonge generatie medewerkers te vinden en binden.

HR diensten & tools voor de logistiek

Bij Please kun je terecht voor een breed scala aan diensten. Sommige organisaties hebben alleen behoefte aan onze payrolldienst, andere kiezen voor payrolling én uitzenden, uiteraard kun je ook een mix maken van diensten. En onze tools, die krijg je er gratis bij!

Weten hoe we jou het best ondersteunen?

Laat je adviseren
TinyTronics

Aybler, ideaal voor logistiek, E-commerce & Warehousing Bedrijven

Als klant van Please maak je gratis gebruik van Aybler. Dit is een krachtig en compleet digitaal platform – incl. medewerkersportal – waarin je ál je personeelszaken regelt.

  • Slimme roosters maken en delen
  • Personeelsadministratie
  • Uren, declaraties, verlof en verzuim registreren
  • Arbeidscontracten beheren
  • Dossiervorming
  • Online trainingen en werkinstructies maken
  • En nog véél meer!
Ontdek alle functionaliteitten van Aybler
Aybler | Please

Ervaringen van klanten

Regel je werkgeverschap goed met Please.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij helpen je graag vooruit om de personeelszaken in jouw onderneming zo goed en gemakkelijk mogelijk in te richten voor de logistiek. HR-problemen pakken we aan. Processen automatiseren en digitaliseren we. Benieuwd hoe? Plan een gratis adviesgesprek.

Direct aan de slag? Download het GRATIS whitepaper en ontvang alvast wat concrete tips en handvatten van onze experts.

Plan een adviesgesprek Download het gratis whitepaper
TinyTronics

Deze ondernemers gingen je voor

Veelgestelde vragen van Logistiek professionals

Iedere dag krijgen wij talloze vragen van ondernemers en logistiek managers zoals jij. We geven graag antwoord op deze vragen. Mis je een vraag? Neem even contact op. Dan beantwoorden we je vraag persoonlijk.

  • Onze systemen zijn volledige ingericht op de cao beroepsgoederenvervoer. Val je onder een andere cao? Ook dan kunnen wij de arbeidscontracten en salarisadministratie perfect afstemmen op deze cao. Weet je niet welke cao op jouw organisatie van toepassing is, of twijfel je? Onze experts helpen je zodat je áltijd conform wet- en regelgeving werkt. En verandert er iets? Dan hoor je dat direct van ons. Onze juridische afdeling zit namelijk bovenop wijzigingen in wet- en regelgeving.

  • Als je kiest voor onze uitzenddienstverlening ondersteunen wij je bij de werving en selectie van jouw nieuwe collega’s. We hebben geen pooltje aan uitzendkrachten, maar stellen (samen) een scherpe vacaturetekst op, genereren een groot bereik voor jouw vacatures middels slimme campagnes en laten kandidaten op een gemakkelijke en vooral leuke manier solliciteren, via de sollicitatie experience in Aybler, uiteraard helemaal afgestemd op de logistieke branche.

  • Goede vraag, maar het antwoord is niet zo eenvoudig. Allereerst bepaalt de manier waarop je met ons samenwerkt jouw tarief. Kies je voor payroll, uitzenden, salarisadministratie, onze ZZP dienstverlening of een mix hiervan? Deze diensten hebben ieder hun eigen prijsstelling. Wil je precies weten wat jouw tarief is?
    Neem even contact op met onze adviseurs voor een gepersonaliseerd kostenplaatje.

  • Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. We bieden Aybler namelijk kosteloos aan in combinatie met onze payroll-, uitzend-, salarisadministratie- of ZZP dienstverlening.

  • Absoluut! Je kunt onze HR Professionals flexibel inzetten. Wil je een HR professionals voor een paar uur per maand? Of voor 40 uur per week. Het kan allebei. Lees hier verder over Please HR Professionals.

  • Via Please kunnen alle payroll- en uitzendmedewerkers onbeperkt gebruikmaken van de online trainingen van GoodHabitz. Daarnaast hebben we voor uitzendkrachten in fase a een aparte scholingspot die we kunnen aanspreken én kunnen we je adviseren over de inzet van bepaalde overheidsregelingen zoals het STAP-budget.

Wil jij jouw personeelszaken goed geregeld hebben?

Jaap Wijnings

Laat het mij weten. Dan kijken we samen naar een concreet plan voor jouw logistieke onderneming!

Jaap Wijnings | New business developer | Please