Please voor de logistiek
Toenemende concurrentie, digitalisering, constant veranderende wet- en regelgeving én uitdagingen op personeelsvlak? Het is nogal wat! Wij snappen hoe de logistieke sector werkt én waarmee we jou én je team écht kunnen helpen. Zo kun je bij Please rekenen op:
- Alles verzameld op één digitale plek in één systeem, ook declaraties
- Minder verloop en verzuim
- Duidelijk inzicht in wat er allemaal gebeurt met ál je medewerkers (dus ook je chauffeurs)
- Digitale tool om snel en eenvoudig planningen te maken én medewerkers toe te wijzen aan vaste afdelingen, diensttijden en skills
Please voor de horeca
Personeelstekort is zeker geen nieuw fenomeen in de horecasector. Vooral generatie Z wil werken waar en wanneer ze willen. Maar hoe bouw je dan aan een sterk en flexibel team? Dé oplossing is – als je het ons vraagt – duidelijk: structureel investeren in je team en meebewegen met de wensen van deze nieuwe generatie. Wij helpen je daarbij, met een dienstverlening – afgestemd op jouw zaak en ook:
- Maximale (flexibele) arbeidscontracten
- Een sollicitatie experience, afgestemd op jouw branche
- Slimme roosters maken en delen
- Open diensten toevoegen, waarvoor medewerkers zich makkelijk kunnen inschrijven
Please voor retail
Lange rijen voor de kassa en een hoge werkdruk voor je personeel? Vooral op een drukke zaterdag is dit een uitdaging voor veel retailondernemers. De oorzaak? Klanten stellen steeds hogere eisen als het om snelheid en nauwkeurigheid gaat. Dit benadrukt de vraag naar meer (goed) personeel. Maar, hoe los je dit op?
Het kiezen van een sterke partner op het gebied van personeelszaken biedt uitkomst! Samen met Please werk jij aan een sterk en klantgericht team. Werk je samen met Please dan kun je rekenen op:
- De personeelsplanning gemakkelijker vullen bij piekperiodes (of dagen)
- Eenvoudig inwerken met de onboardingtool
- Efficiënte trainingen en werkinstructies aanmaken
- HR ondersteuning wanneer je wilt
Please voor beauty
Als schoonheidsspecialiste wil je gewoon bezig zijn met je klanten en behandelingen. Dat snappen we bij Please maar al te goed, dat is immers waar je passie ligt. Je wil niet daarnaast nog veel tijd én energie moeten steken in je personeelszaken.
Laat personeelszaken nou nét hetgeen zijn waar wij je graag bij ondersteunen. Werk samen met een expert als Please en weet dat dit allemaal goed geregeld is:
- Een duidelijke all-in prijs per medewerker per uur
- Een handige planningstool & urenregistratietool
- Ál je personeels- en HR zaken perfect geregeld
- Meer focus op je salon, je klanten en je team
Please, dé partner in personeelszaken
Hoe kan jij als MKB-ondernemer succesvol meebewegen in jouw markt die steeds complexer wordt? Die om een groter en sneller aanpassingsvermogen vraagt en continu meer kennis vereist. Kennis van ondernemerszaken maar vooral ook van personeelszaken. Hoe doe je dat zonder eigen HR-expertise in huis?
Wij zijn Please. En wij helpen ondernemers betere werkgevers te zijn. Omdat we geloven in de meerwaarde van goed werkgeverschap. Omdat echt betrokken werknemers waarde toevoegen aan een bedrijf. Een onderneming verder brengen. Sterker maken.
Exclusief bij Please: Aybler
Als klant van Please heb jij toegang tot het unieke digitale platform ‘Aybler’. Aybler is het perfecte platform die al veel gebruikt wordt in o.a. de horeca, logistiek, retail en beauty branche. Al jouw personeelszaken inzichtelijk in één systeem! Met Aybler kun jij alles inzien, overzien én regelen. Van administratie en planning tot in-app communicatie en training. Zo kun je onder andere…
- Nieuw personeel werven & selecteren
- Jouw personeelsadministratie altijd en óveral inzien
- Digitale onboarding & werkinstructies voor je flexibele personeel
- Slimme, digitale personeelsplanningen maken en direct delen met je personeel
- In-app communiceren met je medewerkers
- En zelf online (video)trainingen maken en werkinstructies delen in een handomdraai