Jouw horeca-uitdaging?
Een horecazaak runnen is hard werken. Ook voor én na sluitingstijd ben jij nog aan het werk. Bestellingen plaatsen, leveranciers bellen, administratie doen en ondertussen wil je ook goed voor je personeel zorgen. Zij zijn namelijk hét visitekaartje van jouw zaak.
Maar zeg eens eerlijk. Neem jij ook tijd om 2 keer per jaar de lonen te checken zodat ze aansluiten bij de horeca-cao? En houd jij je altijd aan de arbeidstijdenwet? Zelfs wanneer je rooster daardoor in gevaar komt? Nee? Dan loop je mogelijk risico op claims en boetes.
Wat nou als je samen met één vaste partner al jouw personeelszaken kunt regelen. En dan bedoelen we ook echt álle personeelszaken.
Hi, wij zijn Please, dé partner in personeelszaken voor de horeca! Hoe kunnen we jou helpen?
Al 25 jaar ervaring in de horeca
Wij zijn Please. Al ruim 25 jaar expert op het gebied van personeel en werkgeven. Ons specialisme? De horecabranche. Op dit moment werken we samen met meer dan 200 horecaondernemers. Ondernemers zoals jij!
Horecaondernemers die ons benaderen als sparringpartner ervaren rust en zekerheid. Eén van onze experts kijkt namelijk mee. Zij houden hierdoor tijd over voor optimalisatie en groei van zichzelf én hun personeel.
Wil jij eerst zelf aan de slag om te groeien als werkgever? Download het gratis whitepaper ‘Dé sleutel tot success voor een topteam in de horeca’.
Zo zet je ons het beste in
Je weet nu wie we zijn, maar wat kunnen we precies voor jou betekenen?
- Payroll voor de horeca
- Uitzenden voor de horeca
- Salarisadministratie voor de horeca
- ZZP dienstverlening voor de horeca
- Digitale tools voor de horeca
- HR Professionals voor de horeca
- Ondersteuning voor franchiseformules
De meeste zelfstandige horecaondernemers en franchiseformules zijn al gebaat bij één van onze diensten. Vooral de uitzenddienstverlening is erg populair. Bij sommige horecazaken doen we inmiddels álle personeelszaken.
Weten hoe we jou het best ondersteunen?
Aybler, ideaal voor de horeca
Als klant van Please maak je gratis gebruik van Aybler. Dit is een krachtig en compleet digitaal platform waarin je ál jouw personeelszaken regelt. De geprinte roosters, onoverzichtelijke planningen en kwijtgeraakte urenbriefjes zijn voortaan verleden tijd.
- Slimme roosters maken en delen
- Afdelingen en skills inrichten
- Pushnotificaties naar je medewerkers sturen
- Online trainingen en werkinstructies maken
- Uren, declaraties, verlof en verzuim registreren
- Arbeidscontracten beheren
- In-app contact met jouw contactpersoon bij Please
- En nog véél meer!
De samenwerking met Please is superfijn. Bij alle vragen die je als ondernemer hebt, ook bij juridische vraagstukken, kan Please je zeer goed begeleiden. Als ondernemer heb je er niet altijd zin in of tijd voor om daarmee bezig te zijn.
Joey Bernard
Eigenaar bij Proeflokaal Bregje Rotterdam & Oosterhout
Deze ondernemers gingen je voor
Samenwerken?
Wij zien een samenwerking met jou helemaal zitten! Kun jij wel wat hulp gebruiken met jouw personeelszaken? Wij helpen jou graag groeien als horecaondernemer én als werkgever. We zijn daarom erg benieuwd naar jouw horeca-uitdaging. Neem vrijblijvend contact op om jouw wensen te Bespreken. Liever eerst zelf aan de slag? Download het GRATIS whitepaper en ontvang concrete tips en handvatten van onze experts,
Veelgestelde vragen van horecaondernemers
Iedere dag krijgen wij talloze vragen van horecaondernemers zoals jij. We geven graag antwoord op deze vragen. Mis je een vraag? Neem even contact op. Dan beantwoorden we je vraag persoonlijk.
-
Please heeft al 22 jaar ervaring in de horeca. De horeca-cao? Die kennen we daardoor (bijna) van buiten. En verandert er iets? Dan hoor je dat direct van ons. Onze juridische afdeling zit namelijk bovenop wijzigingen in wet- en regelgeving.
-
Jazeker! Als je kiest voor onze uitzenddienstverlening ondersteunen wij je bij de werving en selectie van jouw nieuwe collega’s. We hebben geen pooltje aan uitzendkrachten, maar stellen (samen) een scherpe vacaturetekst op, genereren een groot bereik voor jouw vacatures middels slimme campagnes en laten kandidaten op een gemakkelijke en vooral leuke manier solliciteren, via de sollicitatie experience in Aybler, uiteraard helemaal afgestemd op de horecabranche.
-
Goede vraag, maar het antwoord is niet zo eenvoudig. Allereerst bepaalt de manier waarop je met ons samenwerkt jouw tarief. Kies je voor payroll, uitzenden, salarisadministratie, onze ZZP dienstverlening of een mix hiervan? Deze diensten hebben ieder hun eigen prijsstelling. Wil je precies weten wat jouw tarief is?
Neem even contact op met onze adviseurs voor een gepersonaliseerd kostenplaatje. -
Nee, dat is helaas nog niet mogelijk. We bieden Aybler namelijk kosteloos aan in combinatie met onze payroll-, uitzend-, salarisadministratie- of ZZP dienstverlening.