Acne- en schoonheidsinstituut Annie Verhoeven

Acne- en schoonheidsinstituut Annie Verhoeven | Please

Al ruim 14 jaar is Annie Verhoeven, eigenaresse van Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven, klant van Please. Op advies van hun accountant besloten Annie en haar man Ad destijds om samen te werken met Please. In deze klantcase leggen ze uit waarom ze voor Please kozen én wat de samenwerking met Please hen en hun medewerkers oplevert.

Aangeraden door onze accountant

Annie: ‘Ik vind dat je een bedrijf moet runnen op basis van cijfers. Dat geeft duidelijkheid en zo blijf je stevig op de grond staan. Toen ik de loonadministratie nog zelf deed met mijn accountant miste ik inzicht in de precieze kosten van mijn personeel. Ik wist wat mijn werknemers opbrachten, maar niet wat ze kostten, omdat ik alle kosten apart betaalde: salaris, vakantiegeld, ziektegeld en pensioenen. Ik had totaal geen overzicht.’

‘We waren toen nog niet bekend met het uitbesteden van personeelszaken’ vertelt Ad. ‘Tot onze accountant – tevens fiscaal jurist – ons wees op Please. Zij kende Please omdat andere klanten van haar daar ook mee samenwerkten. We vertrouwen haar adviezen altijd 100% dus de keuze voor Please was snel gemaakt. En tot tevredenheid! Alles is geregeld, ook de zaken waarin je niet bent opgeleid.’

Wat levert het concreet op?

‘Het scheelt ons veel tijd’ zegt Annie. ‘Voorheen kregen we een rekensleutel van onze accountant om de vakantie-uren te berekenen. Daar zat erg veel tijd in en ik was altijd bang dat het niet klopte. Daarom keek onze accountant alle uren nog een keer na, maar dat hoeft nu niet meer.

Daarnaast wordt er gewoon goed voor ons en onze werknemers gezorgd. Alles is duidelijk en de werknemers voelen zich veilig als het aankomt op de urenberekeningen.’

Écht persoonlijk betrokken

‘Een andere belangrijke reden om zaken te doen met Please is hun persoonlijke communicatie’ zegt Ad. ‘Sowieso krijg ik bijna altijd dezelfde persoon aan de telefoon. Dat is fijn omdat je dan niet steeds de situatie hoeft uit te leggen aan een vreemd persoon. Laatst stond onze accountmanager ineens voor mijn neus om te vragen hoe het gaat met een van onze werkneemster die momenteel geblesseerd is. Dan voel je echt de persoonlijke betrokkenheid.’

Ook altijd weten waar je aan toe bent?

Wil jij, net zoals Annie, ook meer inzage in de kosten van je werknemers en rust ervaren of de urenberekeningen van je personeel wel correct zijn?

Plan een adviesgesprek

Gerelateerde klantcases

Wil jij ook werkgeverskracht?

Arno van Helvoirt

Wil jij, net zoals Anne, namelijk ook meer inzage in de kosten van je werknemers en wil jij ook rust ervaren of de urenberekeningen van je personeel wel correct zijn? Al na één gesprek met onze adviseurs weet je direct of een partner als Please jou gaat helpen bij jouw ondernemersvragen.

Arno van Helvoirt adviseur | Please