Charlotte Bastiaans
Relatiebeheerder extern

Charlotte Bastiaans

Ik zet me iedere dag in om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Zo maak ik van onze klanten trotse partners van Please.

Ik ben heel graag onderweg, maar ik kijk ook écht uit naar een dag op kantoor met mijn collega’s. Niet alleen voor de gezelligheid maar ook om lekker te sparren.

Geen opdrachtgever is hetzelfde

Sinds 1.5 jaar werk ik bij Please als relatiebeheerder extern. Zoals het woord al zegt, bouw ik echt een relatie op met de klant. De ene klant heeft een serieus vraagstuk en de ander vindt het gezellig als ik langskom, dus wordt mijn bezoek meer een smalltalk. Daardoor is geen één afspraak met een opdrachtgever hetzelfde.

Gezelligheidsmens

Oorspronkelijk kom ik uit Nuenen waar ik opgegroeid ben met mijn ouders, broertje en zusje. Inmiddels woon ik al een aantal jaar samen met mijn vriend Willem in een jaren 30 huisje in Eindhoven. Ik ben alleen niet heel vaak thuis omdat ik er echt van houd om op pad te gaan; lekker uiteten of een drankje op het terras met vrienden en vriendinnen! Om dit te compenseren ben ik ook op het hockeyveld te vinden, maar dat sluit ik natuurlijk ook weer regelmatig af met een drankje. Ik ben echt een gezelligheidsmens dus ik vind dat er echt bij horen! Daarnaast heb ik totaal geen moeite om mijn vakantiedagen op te maken, want ik ga graag op vakantie. Skiën met de familie, vriendinnenweekendjes en natuurlijk op vakantie met Willem!

De klant ontzorgen

Als relatiebeheerder extern ben ik, met nog 3 collega’s, verantwoordelijk voor het bezoeken van al onze opdrachtgevers. Ik zorg ervoor dat opdrachtgevers in mijn rayon tevreden zijn, maar vooral tevreden blijven. Wij helpen onze opdrachtgevers met heel uiteenlopende zaken; het huidige personeelsbestand, we adviseren ze over contractvormen, we controleren of dat ze de cao naleven en we brengen ze op de hoogte van scholingsmogelijkheden – Please Pleasure – GoodHabitz etc. Ik adviseer klanten op het gebied van werkgeven, maar ook ondernemen. Zo probeer ik ze maximaal te ontzorgen. Dit doe ik door de klant minimaal 1 keer per jaar te bezoeken en tussentijds hebben we regelmatig telefonisch contact. Met sommige klanten heb ik zelfs zo’n goede band opgebouwd dat zij mij altijd mobiel bellen. Dat vind ik eigenlijk ook gewoon heel gezellig!

Leestips van Charlotte...

Het volgen van een cao, hoe werkt dat?

13 november 2018

Een cao volgen, hoe werkt dat? Het roept bij ondernemers vaak een hoop vragen op. Onze juriste, Ilse Vermeulen...

Lees verder

Je gaat payrollen, hoe leg je dat je medewerker(s) uit?

02 oktober 2018

Je hebt als bedrijf de keus gemaakt om over te stappen naar een payrollconstructie. Daarover wil je je ...

Lees verder

Waarom is payroll interessant voor mkbers?

06 september 2018

Als ondernemer ben je het liefst bezig met ondernemen. En heb je dus meestal weinig tijd voor (en zin in) de ...

Lees verder

Dé 7 redenen om te payrollen met Please

06 september 2017

We zeggen het vaker: succesvol ondernemerschap is één, maar succesvol werkgeverschap is een tweede. De zorg ...

Lees verder

Het klantverhaal van… WEvents

11 maart 2019

Please werkt samen met ruim 1100 ondernemers en is benieuwd naar hún ondernemersverhaal. Dit keer vertellen ...

Lees verder

Pensioen voor je medewerkers? Hier moet je op letten!

27 november 2018

Wat zijn je verplichtingen als werkgever met betrekking tot pensioen voor je werknemers? En waar moet je op ...

Lees verder