Angelina Bipat
Relatiebeheerder intern

Angelina Bipat

Ik streef naar een goed en passend advies voor iedereen door nét die stap extra te zetten.

‘Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken’. Ik heb dan ook echt een super leuk team waarbij ik me thuis voel. Onze neuzen staan allemaal dezelfde kant op waardoor we samen voor het beste gaan. We blijven elkaar motiveren en inspireren om het maximale uit elkaar te halen én we weten wat we aan elkaar hebben.

Lekker onderweg

Inmiddels ben ik een trotse, jonge moeder van 3 kinderen waardoor ze echt voelen als mijn beste vrienden. Een meisje van 4 jaar, een meisje van 3 jaar en onze jongste is een zoontje van 1 jaar. Met mijn man ben ik inmiddels alweer 10 jaar samen. Er met het hele gezin op uit gaan is een van mijn favoriete bezigheden. Wij zijn eigenlijk ieder weekend wel (onder)weg, van een bezoekje aan Disneyland tot aan citytrips. In de vakanties gaan we graag ver weg, waarbij als favoriet toch echt Azië op nummer 1 staat!

Daarnaast hou ik van koken en lekker pittig eten, maar dat zit misschien ook wel in mijn Hindoestaanse aderen. Over het algemeen ben ik heel multiculti als het om eten gaat. Al moet ik bekennen dat ik het liefst elke dag sushi eet 🙂

Echte kick!

Ik vind zeggen wat je doet en doen wat je zegt heel belangrijk voor werk, maar ook privé. Vooral in mijn rol als relatiebeheerder intern vind ik het belangrijk dat opdrachtgevers echt op mij kunnen bouwen! Samen met nog drie andere collega’s ben ik verantwoordelijk voor het contact met al onze intermediaire klanten.
Sinds kort ben ik binnen ons team verantwoordelijk voor het eerste verzuimtraject. Dit betekent dat ik contact houd met de zieke medewerker en achterhaal wat Please voor de medewerker kan betekenen. Duurt het verzuim langer dan twee weken dan draag ik het contact over aan Rob of Dian, onze verzuimconsulenten bij Please.

Ik krijg echt een kick van diepgaandere vraagstukken waar ik vaak zelf ook nog van leer. De kennis van mij en mijn team moet altijd up-to-date zijn, omdat we zeer uiteenlopende vragen krijgen. Daarnaast wordt er van ons verwacht dat we direct een kundig antwoord kunnen geven. Dit maakt mijn werk enorm afwisselend en uitdagend. Er is niet echt tijd om eens even lekker achterover te gaan zitten, maar gelukkig hebben we om 4 uur ons welbekende soepmomentje: met een soepje van Karlo kan ik er altijd weer tegenaan!

Leestips van Angelina...

Wat is payroll en wat is het verschil met uitzenden?

30 oktober 2018

Wat is payroll? Wat betekent payroll voor mijn medewerkers? En wat is het verschil tussen een payroll bedrijf ...

Lees verder

Je gaat payrollen, hoe leg je dat je medewerker(s) uit?

02 oktober 2018

Je hebt als bedrijf de keus gemaakt om over te stappen naar een payrollconstructie. Daarover wil je je ...

Lees verder

Het klantverhaal van… WEvents

11 maart 2019

Please werkt samen met ruim 1100 ondernemers en is benieuwd naar hún ondernemersverhaal. Dit keer vertellen ...

Lees verder

Groot risico van werkgevers: ziekte & arbeidsongeschiktheid

22 februari 2019

Werkgeven brengt veel risico's met zich mee. Een van de grootste risico's is ziekte en arbeidsongeschiktheid ...

Lees verder

Nivel over de ideale personeelsmatch

29 mei 2018

Nivel, de landelijk bekende intermediair, koppelt hoger opgeleid technisch personeel aan bedrijven in de bouw ...

Lees verder

5 payroll feiten en fabels

06 februari 2018

Over payroll doen nogal wat fabels de ronde: duur, slecht voor de medewerkers en vooral handig om onder ...

Lees verder