We hebben weer hard gewerkt aan de nieuwe editie van Please Magazine, dat ditmaal als overkoepelend thema ‘ontzorging’ heeft. Vandaag viel hij al bij onze ondernemers en abonnees op de mat. Ook dit keer staat het magazine vol inspirerende ondernemersverhalen en handige tips van onze Please experts. Maar we geven ook 50 exemplaren van het boek ‘Het geheim van bol.com‘ weg. Wil je weten hoe? En ben je benieuwd wat de 13e editie van Please Magazine nog meer te bieden heeft? Lees dan snel verder! 

“Een negatieve review draagt juist bij aan je geloofwaardigheid.” volgens Wouter Koene en Rick van der Niet van DTG (het bedrijf achter De Telefoongids). In deze Please Magazine vertellen Wouter en Rick hoe zij mkb-ondernemers helpen met hun online bedrijfsprofiel, website, klantbeoordelingen en marketingtools. Ook vertelt Joep van Rensch van Customer Geeks over de meerwaarde van een customer journey – en hoe je zelf een mini-customer journey creëert. Zo krijg je niet alleen inzicht in de manier waarop een klant jouw bedrijf beleeft, maar leer je ook hoe je deze klantbeleving kunt beïnvloeden.

Esther Meijer, eigenaar van zorginstelling Aumazorg en klant van Please, richt op het begeleiden van kinderen, jongvolwassenen en volwassenen met een ontwikkelings-, angst- of gedragsstoornis. Hier krijgt ontzorgen weer een heel andere betekenis en invulling – maar ook hier spat de passie voor het vak en de cliënten ervan af. Ook spraken we met Please-klant Erik van Helvoort, directeur van intermediair Nivel, over het vinden van de juiste speld in de hooiberg: hoe vind je in tijden van krapte op de arbeidsmarkt de juiste specialist voor je klant?

Verder in deze editie van Please Magazine

Onze juriste Ilse Vermeulen beantwoordt 8 vragen over de nieuwe Europese privacywetgeving: de AVG, algemeen directeur Hans van de Ven vertelt over de kennisbank voor ondernemers op please.nl/kennisbank en Cas van de Steen – medewerker bij IT-bedrijf Ratho – vertelt hoe hij het vindt om bij Please op de payroll te staan.

Heel blij zijn we met de medewerking van fonQ-directeur Michel Schaeffer. In een boeiend gesprek met onze eigen commercieel directeur Nihat Kahveci sprak hij over zijn ervaringen als voormalig directielid van bol.com. Hij schreef er een boek over, ‘Het geheim van bol.com’, dat voor elke ondernemer – groot of klein – zowel inspirerende als verrijkende inzichten bevat. Namens Michel Schaeffer mogen wij 50 exemplaren van zijn boek weggeven aan onze facebookvolgers.

Winnen

Volg je Please nog niet op facebook? Doe dat dan zo snel mogelijk, like de post waarin deze editie van Please Magazine wordt aangekondigd en maak kans op het boek ‘Het geheim van bol.com’.

Lees het magazine ook online

Het magazine is nu ook online te lezen via please.nl/please-magazine. Wil jij het magazine liever in je mailbox ontvangen of in je brievenbus? Schrijf je dan nu in en ontvang Please Magazine 2 keer per jaar als eerste!

Charlotte Hendriks Marketing en communicatie
Charlotte Hendriks

Meer gerelateerde artikelen

All aboard! Alles over succesvol onboarden

19 mei 2020

In deze blog van HR expert Malaika vertelt zij alles over een succesvol onboarding programma. Het is als een ...

Lees verder

Ondernemersverhaal van Fratelli Shoes en Topshoe.nl

07 mei 2020

Sjef van Stratum, eigenaar van schoenenzaak Fratelli-Shoes en directeur van online webshop Topshoe.nl, zag ...

Lees verder

Veilig en verantwoord werken tijdens coronadrukte

06 mei 2020

Door de coronacrisis zijn er ook bedrijven die het nu extra druk hebben, denk hierbij aan de zorghelden, de ...

Lees verder

Strategische personeelsplanning: voorbereid na de crisis

22 april 2020

Er komt, gelukkig, ook weer een periode na deze corona-crisis en dan kun je maar beter goed voorbereid zijn. ...

Lees verder

HR expert: 4 tips om van thuiswerken een feestje te maken

07 april 2020

Thuiswerken... Inmiddels bekend bij bijna iedereen. In deze blog van HR expert Malaika van den Eijnde geeft ...

Lees verder

Please HR expert: goed werkgeverschap tijdens én na corona

07 april 2020

In deze blog bespreekt HR expert Anke van Alst hoe jij als werkgever het goed werkgeverschap behoud in de ...

Lees verder