Dé zeven redenen om te payrollen met Please

Dé zeven redenen om te payrollen met Please We zeggen het vaker: succesvol ondernemerschap is één maar succesvol werkgeverschap is een tweede. De zorg voor uw personeel is een belangrijke, maar ook erg tijdrovende klus. Payrollen kan dan een uitkomst bieden. Maar hoe kiest u de payrollpartner die bij ú past? Er is een groot aantal payrollaanbieders en uitzendbedrijven waar u uit kunt kiezen. U wilt natuurlijk het beste voor uw werknemers. En ook de prijs is een belangrijke beweegreden. Bij Please bent u verzekerd van gemak, flexibiliteit en minder risico’s. Maar waarom kiest u voor Please? Wat onderscheidt ons van andere payrollbedrijven?
1. Persoonlijk en betrokken
Wij verlonen zo’n 10.000 medewerkers. Maar een persoonlijke benadering en oprechte betrokkenheid staat bij ons voorop. Benieuwd wie u aan de telefoon krijgt als u ons belt? Of wie er bij u langskomt voor een persoonlijk adviesgesprek? Bekijk de pagina ‘Ontmoet ons team' eens. Dan heeft u meteen een gezicht bij die persoon aan de andere kant van de lijn.

2. UurOnline
Ons unieke urenregistratiesysteem, UurOnline. Daar zijn we trots op! Dit systeem is volledig ontwikkeld door onze eigen software engineers. Uren boeken en accorderen is erg gemakkelijk via UurOnline. Ook vinden u én uw medewerkers hier belangrijke informatie, documenten, veelgestelde vragen en informatie over collectiviteitsvoordelen. Een team van 9 software engineers werkt iedere dag hard aan de ontwikkeling en innovatie van onze interne systemen, waaronder UurOnline. Daardoor is een schakeling met uw systemen ook mogelijk. Ook het aanpassen van UurOnline aan uw eigen ‘look and feel’ is mogelijk.

3. De kracht van ons collectief
Goed werkgeverschap vinden wij erg belangrijk. Payrollen moet voordelig zijn voor ú maar ook voor uw medewerkers. Daarom bieden wij diverse collectiviteitsvoordelen zoals kortingen op zorgverzekeringen, een goede pensioenregeling en de mogelijkheid tot aansluiting bij vakbond ABW. Maar uw medewerkers krijgen via UurOnline ook toegang tot Please Pleasure, ons collectiviteitsplatform. Via Please Pleasure kunnen uw medewerkers met korting naar de dierentuin, de bioscoop, het theater of op MiniCruise naar Newcastle bijvoorbeeld.

4. Een vertrouwd team van relatiebeheerders
Als u klant bent bij Please, wordt u gekoppeld aan een interne relatiebeheerder die u en uw medewerker telefonisch bijstaat én een externe relatiebeheerder die uw bedrijf periodiek bezoekt. Als u ons belt met een vraag krijgt u direct uw vertrouwde relatiebeheerder aan de lijn. Zij weten precies wat er speelt binnen uw onderneming en helpen u graag!

5. HR dienstverlening op maat
Wij nemen alle zorgen, die komen kijken bij het juridisch werkgeverschap, van u over. Maar uw medewerkers staan dagelijks bij ú op de werkvloer. U kent hen dus beter dan wie ook. Het voeren van plannings-, functionerings- en/of beoordelingsgesprekken met uw medewerkers, of het opstellen van een goed salarishuis blijft dus uw verantwoordelijkheid. Máár hier helpen we graag bij! Malaika van den Eijnde is onze HR-specialiste. Zij staat u bij met deskundig advies of praktische ondersteuning. Ook bieden we al onze klanten geheel kosteloos een Please HR scan. Hiermee wordt het HR beleid van uw onderneming overzichtelijk in kaart gebracht.

6. Opleiding en ontwikkeling voor uw medewerkers
Als payrollonderneming zijn wij aangesloten bij Stichting Opleiding & Ontwikkeling Flexbranche (STOOF). Hierdoor stellen wij een scholingsbudget beschikbaar voor uw medewerkers waardoor zij zich verder kunnen ontwikkelen binnen hun vakgebied én uw bedrijf. Maar daarnaast investeren wij extra in de opleiding en ontwikkeling van uw medewerkers door het aanbieden van gratis online trainingen via GoodHabitz. En ook het volgen van een NTI cursus met korting behoort tot de mogelijkheden.

7. Vele specialistische afdelingen
We noemden natuurlijk al onze afdeling relatiebeheer, IT en advies. Maar wij hebben nog veel meer specialisten in dienst. Zoals Ilse Vermeulen, onze eigen juriste, en Kim Luong, juridisch medewerker. Zij kunnen u helpen bij complexe juridische zaken betreffende het werkgeverschap. Dian van Wel, Pim van der Put en Sophie Bouw vormen de afdeling Verzuim. Zij begeleiden u en uw medewerker bij het ingewikkelde traject als een medewerker ziek wordt. Uiteraard hebben wij ook een specialistische afdeling loonadministratie, bestaande uit 6 loonadministrateurs, een applicatiebeheerder en een coördinator. Zij dragen zorg voor de vele verloningen die wij wekelijks verwerken.

Hier ligt onze kracht! Zo is alles goed geregeld en kunt u blijven doen waar ú goed in bent… ondernemen! Dat noemen wij werkgeven zonder zorgen.


Infographic: Dé zeven redenen om te payrollen met Please


Wilt u meer informatie over payrollen met Please? Neem dan contact op via 0492 388 888 of vraag geheel vrijblijvend een adviesgesprek aan met één van onze adviseurs.