Debbie Spelt van de webshop Trendy Speelgoed. Eigenaresse startte haar online winkel in 2004 als een testwinkel. Ze vond het aanbod van speelgoed voor haar dochter die op dat moment drie jaar was vaak niet zo aansprekend en wilde tegelijkertijd graag ontdekken hoe het werkte om online speelgoed te verkopen. 

In het begin ging het van 1 bestelling per week, naar 1 bestelling per dag. Debbie sloeg spullen op in haar eigen garage. Toen dat te klein werd, bouwde ze een stukje bij het huis. Daar groeide ze ook weer uit en nu huurt ze een hal met 400 m2 oppervlakte in Oss waar ze ook kantoor houdt. Inmiddels verwerkt Trendy Speelgoed 20.000 bestellingen per jaar. Ze verkoopt vooral speelgoed met een toegevoegde waarde voor de ontwikkeling van kinderen tussen de 4 en 15 jaar oud. Debbie heeft inmiddels twee dochters die voor haar het ultieme testpanel vormen voor alles wat ze verkoopt.

Twee medewerkers voor 20.000 bestellingen
“We hebben een efficiënt team. Mijn vaste medewerker Ingrid is er drie à vier halve dagen in de week en Vic is oproepkracht en werkt een paar middagen mee per week in het magazijn. Ik werk zelf veel en mijn man is duiker van beroep, maar werkt ook redelijk vaak mee in de zaak. De medewerkers staan op de payroll bij Please”, vertelt Debbie.

Please regelt alles voor me
Debbie over de inzet van personeel: “Ik kende Ingrid al en zij zag mij werken en het leek haar leuk om te helpen. Toen kreeg ik een mailing van Please en het leek me handig om daar voor Ingrid gebruik van te maken. Please regelt alles voor me. Ik geef de uren door van mijn medewerkers en Please verzorgt het salaris, de contractverlengingen en het advies daarover.”

Ook bij verzuim alles goed geregeld
Debbie: “Wat ik superfijn vind, is dat ik ook bij verzuim verzekerd bent. Mijn medewerker heeft een keer haar knie verdraaid, ze was toen een paar maanden uit de running. Zij werd doorbetaald en ik was daarvoor verzekerd, er werd ook goed voor haar gezorgd. Please belde regelmatig met haar hoe het met haar ging en ze had regelmatig contact met de Arboarts.”

Nieuws over de arbeidsmarkt
Debbie laat zich graag informeren over nieuwe ontwikkelingen op de arbeidsmarkt: “Ik laat me op de hoogte houden door Please over nieuwe ontwikkelingen, zij zijn er altijd bijtijds mee en mijn accountmanager komt regelmatig langs. Ook als ik zelf vragen heb, kan ik altijd contact opnemen en word ik snel en adequaat geholpen. Je moet als ondernemer zorgen dat je goede partners om je heen hebt voor de dingen waar je geen kennis van hebt. Please heeft HR kennis en ik ben blij dat ze mij op dit vlak ontzorgen.”

Wat betekent Please voor Trendy Speelgoed?

  • Salarisadministratie
  • Urenregistratie via UurOnline
  • Flexibele contracten en passend advies
  • Advies over wet- en regelgeving
  • Verzuimbegeleiding
  • HR advies
Eigenaar Trendy Speelgoed

Debbie Spelt

Je moet als ondernemer zorgen dat je goede partners om je heen hebt voor de dingen waar je geen kennis van hebt. Please heeft HR kennis en ik ben blij dat ze mij op dit vlak ontzorgen. Zo kan ik me focussen op innovaties voor mijn onderneming.

De dienstverlening van Please voor Trendy Speelgoed

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten Trendy Speelgoed gebruik maakt

Urenregistratie via UurOnline

Dankzij UurOnline, het urenregistratiesysteem van Please, kan Debbie de uren van haar medewerkers doorgeven en regelt Please de rest rondom het salaris.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Please zorgt ervoor dat Debbie tijdig geïnformeerd is over aflopende contracten, verzorgt de contractverleningen en geeft haar hier passend advies over.

Salarisadministratie

Dankzij een goede en overzichtelijke salarisadministratie is alles goed geregeld voor de medewerkers van Trendy Speelgoed en krijgen ze op tijd het salaris.

Verzuimbegeleiding

Door Please is Debbie verzekerd bij verzuim van haar medewerkers. De medewerkers worden doorbetaald, Debbie is verzekerd en Please regelt alles rondom het verzuim en de Arboarts.

Helpdesk

Voor alle werkgerelateerde vragen staan onze relatiebeheerders klaar voor Debbie en haar medewerkers, via UurOnline, telefonisch en per mail. Een antwoord op hun vragen ontvangen ze altijd binnen één werkdag.

Kennis van wet- en regelgeving

De wet- en regelgeving rondom het werkgeverschap is de laatste jaren steeds complexer geworden. Regelmatig gaat er een relatiebeheerder bij Debbie langs om haar op de hoogte te brengen over nieuwe ontwikkelingen.

Kennis van de cao van jouw branche

Veranderingen in de cao detailhandel? Please houdt dit samen met Debbie in de gaten.

Juridische kwesties

Ook kleine ondernemers zoals Debbie kunnen altijd juridisch advies inwinnen bij de juriste van Please voor arbeidsgerelateerde juridische zaken.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Lars Wijnands
Adviseur

Lars Wijnands

Benieuwd naar het gemak en de flexibiliteit van onze dienstverlening en wat het jouw bedrijf kan opleveren? Neem contact op!
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar l.wijnands@please.nl
Delen