Jan Dirk, meestergenieter, en zijn vrouw Lenie staan samen aan het hoofd van PartyZ. Met hun team verzorgen ze kookworkshops en live catering met als doel mensen écht even te laten genieten. Waar Jan Dirk op de voorgrond al zijn gasten voorziet van een culinaire show, zorgt Lenie op de achtergrond dat alle zaken goed geregeld zijn. Dat doet ze onder andere door hun personeelszaken onder te brengen bij Please. In deze klantcase vertelt Lenie daar meer over.

Kennismaking met Please

‘We hebben altijd onze personeelszaken uitbesteedt. Dat deed Jan Dirk al toen hij de slagerij had. We deden jarenlang zaken met een concurrent van Please, maar daar waren we niet zo tevreden over. Toen zijn we verder gaan kijken. We hebben gegoogeld, veel reviews gelezen en uiteindelijk diverse bedrijven benaderd en uitgenodigd. Het gesprek met Michelle Coeterier was goed en gaf veel vertrouwen. Op basis van die kennismaking hebben we voor Please gekozen.’

Schoenmaker blijf bij je leest

‘Het juridisch en loontechnisch aspect van het ondernemerschap is niet ons vak. Wij vinden dat je zelf moet doen waar je goed in bent en de rest moet uitbesteden. Ieder jaar zijn er nieuwe ontwikkelingen en dat leggen we graag neer bij een bedrijf dat er verstand van heeft.’

Vertrouwen

‘Tot nu toe heb ik de diverse experts van Please ‘gelukkig’ nog niet nodig gehad. We zijn ook maar een klein bedrijf en alles is redelijk simpel. Maar ik kan er wel op vertrouwen dat ik altijd kan terugvallen op de experts als het nodig is. Wat me vooral aan Please aanspreekt is het persoonlijke contact en de goede en snelle opvolging. Ik krijg altijd dezelfde mensen aan de telefoon en als onze medewerkers bellen worden ze bij de voornaam genoemd. Dat is iets heel kleins, maar dat maakt het heel persoonlijk.’

‘Daarnaast komt Tim Hofland, onze relatiebeheerder, 1 a 2 keer per jaar langs. Hij praat me dan bij en geeft de juiste adviezen op gebied van contractvormen, flexibiliteit, ontwikkelingen in wet- en regelgeving, et cetera. Daar zit de winst. En zo heb ik het gevoel dat ik me daar niet mee bezig hoef te houden en dat gedeelte kan loslaten.’

Lees verder

Wil je meer weten over meestergenieter Jan Dirk en zijn vrouw Lenie? Lees dan ook eens het interview dat zij gaven over…

  • het ondernemen in coronatijd
  • het beïnvloeden van de smaakbeleving;
  • het werken met producten en ingrediënten die je niet zo vaak ziet;
  • het jaarlijks ‘proefverlof’ van Jan Dirk en Lenie;
Lees hier het ondernemersverhaal van PartyZ

Wat betekent Please voor PartyZ?

  • Persoonlijke benadering
  • Proactieve communicatie
  • Bijhouden en implementeren van wet- en regelgeving
  • Expertise
  • Betrouwbare partner
Uitbesteden iets voor jou?
Mede-eigenaresse PartyZ

Lenie Zonnenberg

Tim, onze relatiebeheerder, komt 1 a 2 keer per jaar langs. Hij praat me dan bij en geeft de juiste adviezen op gebied van contractvormen, flexibiliteit, ontwikkelingen in wet- en regelgeving, et cetera. Daar zit de winst.

De dienstverlening van Please voor PartyZ

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten PartyZ gebruik maakt

Urenregistratie via UurOnline

Dankzij UurOnline, het urenregistratiesysteem van Please, kan Lenie de uren van haar medewerkers doorgeven.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Please zorgt ervoor dat alles rondom contracten goed geregeld is en helpt Lenie in het maken van de juiste keuzes.

Salarisadministratie

Dankzij een goede en overzichtelijke salarisadministratie is alles goed geregeld voor de medewerkers van PartyZ en krijgen ze op tijd het salaris.

Verzuimbegeleiding

Door Please is Lenie standaard verzekerd bij verzuim van haar medewerkers. Gelukkig heb ik de experts nog niet nodig gehad, maar ik vertrouw er wel op dat als het nodig is, Please het goed regelt.

Helpdesk

Voor alle werkgerelateerde vragen staan onze relatiebeheerders klaar voor Lenie en de medewerkers, via UurOnline, telefonisch en per mail. Een antwoord op hun vragen ontvangen ze altijd binnen één werkdag.

Kennis van wet- en regelgeving

De wet- en regelgeving rondom het werkgeverschap is de laatste jaren steeds complexer geworden. Via diverse bezoeken van relatiebeheerder Tim wordt Lenie op de hoogte gehouden van alle nieuwe ontwikkelingen.

Kennis van de cao van jouw branche

Veranderingen in de cao horeca? Please houdt dit voor Lenie in de gaten.

Juridische kwesties

Ook kleine ondernemers zoals Lenie kunnen altijd juridisch advies inwinnen bij de juriste van Please voor arbeidsgerelateerde juridische zaken.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl