Please is trotse partner voor ruim 1200 ondernemers die hun personeelszaken goed willen regelen. Met persoonlijke aandacht en een professionele aanpak zetten wij ons al ruim 19 jaar in om alle zorgen omtrent het werkgeven weg te nemen.

Uiteraard kunnen wij alle voordelen van een samenwerking met Please voor je op een rijtje zetten. Maar veel liever laten wij onze klanten aan het woord. Echte mensen met echte verhalen. Zij vertellen je in unieke klantcases hoe zij onze dienstverlening ervaren. En wil je meer weten over onze opdrachtgevers? Lees dan ook eens de klantverhalen en raak geïnspireerd.

Onze klantcases

Fellowfield

Ook wat betreft declaraties, verlofkaart, het uitkeren van een bonus, enzovoorts. Je hoeft niet uit te zoeken wat de impact is, het is gewoon goed geregeld. En dat geeft mij al ondernemer gewoon een heel fijn gevoel!

Lees de volledige klantcase

Please LR 11

Trendy Speelgoed

Je moet als ondernemer zorgen dat je goede partners om je heen hebt voor de dingen waar je geen kennis van hebt. Please heeft HR kennis en ik ben blij dat ze mij op dit vlak ontzorgen. Zo kan ik me focussen op innovaties voor mijn onderneming.

Lees de volledige klantcase

Approba

Ik heb Please leren kennen als een veelzijdige organisatie die de standaardwerkwijze kan aanpassen omdat zij begrijpen hoe belangrijk maatwerk en uitzonderingsvraagstukken zijn.

Lees de volledige klantcase

Keukenconfessies

Ik had eigenlijk nog niks van meegekregen van de WAB tot Please me erover informeerde. Onze Please relatiebeheerder, Michelle Coeterier, heeft eventuele zorgen die ik had omtrent de WAB weggenomen. Ik vertrouw daarin op Please.

Lees de volledige klantcase

de spellenwinkel please lr 3

Dé Spellenwinkel

Al het contact met Please is goed. Ik word compleet ontzorgd door Please. Please voorziet dingen en denkt mee. Ze attenderen me ook actief op dingen die ik niet weet, bijvoorbeeld op nieuwe wetgeving en subsidiemogelijkheden.

Lees de volledige klantcase

Fotohuisjehuren.nl

Het aanbod dat ik per mail kreeg zag er al goed uit, maar toen de adviseur langskwam om uitleg te geven over de werkwijze van Please en wat er allemaal in het tarief is inbegrepen, was ik helemaal overtuigd.

Lees de volledige klantcase

Heb je een vraag?

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl