Helder! Personeelsmanagement; vijf daadkrachtige vrouwen die zich laten voorstaan op heldere communicatie en de perfecte match tussen opdrachtgevers en kandidaten. Aan het roer: Judith Brouns, zij startte Helder! met de overtuiging dat het anders kon in ICT detachering.

Helder! Personeelsmanagement heeft vijf mensen op kantoor en vijftig medewerkers in de buitendienst. Voor het personeel maakt Helder! gebruik van de payroll dienstverlening van Please met onder meer contractbeheer, salarisadministratie, juridisch advies en verzuimbeheer en advies.

Motivatie voor de inzet van payrolling
“Ik vind dat je moet doen waar je goed in bent. Maar wel dat alles goed geregeld is en goed voor mijn mensen zorgen. Verder wilde ik beperkt risico’s lopen en ontzorgd worden zodat ik me kan focussen op mijn business”, aldus Judith Brouns.

Leesvoer en inspiratie?
“Ik haal veel informatie uit nieuwsbrieven over HR, maar ook online en via social media. Maar ik krijg via Please ook veel informatie, zij hebben een juridische afdeling. Ik kom zelf een heel eind op dat vlak maar het is fijn om een expert te hebben voor advies”, vertelt Judith.

Persoonlijke aandacht
De backoffice van Helder heeft vast contact met Please voor het aanmelden van nieuwe mensen en het doorgeven van ziekte en het verzuimbeheer. Helder kan altijd bellen met twee vaste mensen op de klantenservice en ervaart dat als heel positief. Judith: “Please heeft veel persoonlijke aandacht naar de ondernemer toe, ze snappen wie we zijn en wat we doen. Ze zijn een verlengstuk van ons bedrijf dat niet bij ons op kantoor zit.”

Wat betekent Please voor Helder! Personeelsmanagement?

  • Salarisadministratie
  • Contractbeheer
  • Verzuimbeheer en advies
  • Juridisch advies
Directeur Helder! Personeelsmanagement

Judith Brouns

Please heeft veel persoonlijke aandacht naar de ondernemer toe, ze snappen wie we zijn en wat we doen. Ik wil ontzorgd worden zodat ik me kan focussen op mijn business. Please is een verlengstuk van ons bedrijf dat niet bij ons op kantoor zit.

De dienstverlening van Please voor Helder! Personeelsmanagement

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten Helder! Personeelsmanagement gebruik maakt

Urenregistratie via UurOnline

Dankzij UurOnline, is een urenregistratie voor een groot aantal medewerkers geen enkel probleem. Op deze manier maakt Please het Judith gemakkelijk om de personeelsadministratie bij te houden.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Snelheid is geboden in de intermediaire branche. Snel contracten opstellen voor Helder! Personeelsmanagement is voor Please dan ook geen probleem. Zo kunnen medewerkers snel aan de slag!

Salarisadministratie

Uiteraard nemen wij de salarisadministratie volledig uit handen voor alle medewerkers die Helder! Personeelsmanagement bij ons onderbrengt. Denk aan salarisberekeningen, het uitbetalen van het salaris, loonstroken, jaaropgaves, afdracht van sociale lasten.

Verzuimbegeleiding

Verzuimbegeleiding is erg belangrijk. Please behoudt samen met Helder! Personeelsmanagement grip op het verzuim. Op deze manier beperkt Judith de risico's rondom werkgeven.

Helpdesk

Als Judith naar Please belt dan heeft zij altijd twee vaste personen die haar te woord staan. Hierdoor ervaart zij het gevoel van oprechte persoonlijke aandacht.

Kennis van wet- en regelgeving

Als intermediair is Helder! Personeelsmanagement zorgt Judith er altijd voor dat ze op de hoogte is van wet- en regelgeving. Toch is het een fijne gedachte om hierover te kunnen sparren met een partner op niveau.

Kennis van de cao van jouw branche

Ook op het gebied van cao fungeert Please als een sparringspartner voor Helder! Personeelsmanagement.

Juridische kwesties

Judith verdiept zich goed in juridische kwesties, maar ze vindt het toch fijn om een expert van Please ter beschikking te hebben voor professioneel advies.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl
Delen