Helder! Personeelsmanagement; vijf daadkrachtige vrouwen die zich laten voorstaan op heldere communicatie en de perfecte match tussen opdrachtgevers en kandidaten. Aan het roer: Judith Brouns, zij startte Helder! met de overtuiging dat het anders kon in ICT detachering.
Helder! Personeelsmanagement heeft vijf mensen op kantoor en vijftig medewerkers in de buitendienst. Voor het personeel maakt Helder! gebruik van de backoffice dienstverlening van Please met onder meer contractbeheer, salarisadministratie, juridisch- en verzuim advies.
Motivatie voor het uitbesteden van backoffice
“Ik vind dat je moet doen waar je goed in bent. Maar wel dat alles goed geregeld is en goed voor mijn mensen zorgen. Verder wilde ik ontzorgd worden zodat ik me kan focussen op mijn business”, aldus Judith Brouns.
Leesvoer en inspiratie?
“Ik haal veel informatie uit nieuwsbrieven over HR, maar ook online en via social media. Maar ik krijg via Please ook veel informatie, zij hebben een juridische afdeling. Ik kom zelf een heel eind op dat vlak maar het is fijn om een expert te hebben voor advies”, vertelt Judith.
Persoonlijke aandacht
De backoffice van Helder heeft vast contact met Please voor het aanmelden van nieuwe mensen. Helder kan altijd bellen met twee vaste mensen op de klantenservice en ervaart dat als heel positief. Judith: “Please heeft veel persoonlijke aandacht naar de ondernemer toe, ze snappen wie we zijn en wat we doen. Ze zijn een verlengstuk van ons bedrijf dat niet bij ons op kantoor zit.”
Wat betekent Please voor Helder! Personeelsmanagement?
- Salarisadministratie
- Contractbeheer
- Verzuimadvies
- Juridisch advies
Judith Brouns
Please heeft veel persoonlijke aandacht naar de ondernemer toe, ze snappen wie we zijn en wat we doen. Ik wil ontzorgd worden zodat ik me kan focussen op mijn business. Please is een verlengstuk van ons bedrijf dat niet bij ons op kantoor zit.
Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Arno van Helvoirt
Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.