Dutch Expat Shop in Aarle-Rixtel is een webshop in typisch Nederlandse en Belgische producten. De laatste jaren maakte het bedrijf al een flinke groei door, maar het aantal bestellingen rees de pan uit sinds het begin van de coronacrisis. Wij spraken met Stephanie Nooijen-Fietelaars van Dutch Expat Shop over de toegenomen drukte en de samenwerking met Please.

Eenvoudig opschalen

‘Om de coronadrukte het hoofd te bieden zijn we in overleg gegaan met ons personeel. We hebben een heel fijn en flexibel team. Maar onze medewerkers hebben natuurlijk niet voor niets gekozen voor een 28-urige baan. Eenmalig 40 uur werken is niet zo erg, maar in de basis wilden we weer terug naar het gewone aantal uren. Daarom hebben we samen met Please 3 vacatures uitgezet.’

Korte lijntjes

‘Gelukkig waren onze nieuwe medewerkers snel en lokaal gevonden en was het aannemen zo gebeurd. De lijntjes bij Please zijn kort en dat merk je. Ook als ik een vraag heb, wat dat ook mag zijn, stel ik hem via het dashboard in UurOnline. Daar vind ik dan alle correspondentie terug en krijg ik heel snel reactie. Al is het maar: bedankt voor je vraag, we gaan ermee aan de slag en komen er zo snel mogelijk op terug.’

Persoonlijk en deskundig

‘Pas had ik een vraag over het uitkeren van een eenmalige bonus. Daar kreeg ik snel reactie op. En als ik een keer bel heb ik direct Nienke of Eefke aan de lijn. Je wordt niet later teruggebeld ofzo. Zij weten precies waar het over gaat. Dat is heel fijn.’

Lees hier het ondernemersverhaal tijdens corona van… Dutch Expat Shop

Wat betekent Please voor Dutch Expat Shop?

  • Persoonlijke benadering
  • Korte lijntjes
  • Risicobeperking
  • Eenvoudig opschalen
  • Flexibiliteit
Uitbesteden iets voor jou? Ontdek het hier!
Eigenaresse Dutch Expat Shop

Stephanie Nooijen-Fietelaars

Om coronadrukte het hoofd te bieden zijn we eerst in overleg gegaan met ons personeel. Maar aangezien zij niet voor niets een 28-urige baan hebben gekozen, hebben we samen met Please 3 vacatures uitgezet.

De dienstverlening van Please voor Dutch Expat Shop

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten Dutch Expat Shop gebruik maakt

Urenregistratie via UurOnline

Dankzij UurOnline, het urenregistratiesysteem van Please, kan Stephanie de uren van haar medewerkers doorgeven en/of controleren.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Please zorgt ervoor dat Stephanie extra personeel in kan zetten tijdens drukke periodes. Die flexibiliteit is voor Dutch Expat Shop erg belangrijk, zeker tijdens de coronadrukte.

Salarisadministratie

Dankzij een goede en overzichtelijke salarisadministratie is alles goed geregeld voor de medewerkers van Dutch Expat Shop en krijgen ze op tijd het salaris.

Verzuimbegeleiding

Door Please is Stephanie verzekerd bij verzuim van haar medewerkers. Ik hoef me totaal geen zorgen te maken om verzuim en ik hoef er ook niet achteraan als iemand ziek is. Dat wordt allemaal door Please geregeld.

Helpdesk

Voor alle werkgerelateerde vragen staan onze relatiebeheerders klaar voor Stephanie en haar medewerkers. Je wordt niet later teruggebeld, je krijgt meteen je relatiebeheerder aan de lijn en die weten precies waar het over gaat.

Kennis van wet- en regelgeving

De wet- en regelgeving rondom het werkgeverschap is de laatste jaren steeds complexer geworden. Via een bezoek, telefonisch contact of via de mail wordt Stephanie op de hoogte gehouden van alle nieuwe ontwikkelingen.

Kennis van de cao van jouw branche

Veranderingen in de cao? Please houdt dit voor Stephanie in de gaten.

Juridische kwesties

Ook kleinere ondernemers zoals Stephanie kunnen altijd juridisch advies inwinnen bij de juriste van Please voor arbeidsgerelateerde juridische zaken.

Wil je meer weten? Neem contact met ons op

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl