Besime Uydur runt samen met haar man Celil Bedrijfsdiensten. Een schoonmaakbedrijf dat ook andere diensten biedt zoals het opruimen en netjes houden van bouwplaatsen. Het familiebedrijf heeft 50 mensen in dienst, waarvan ongeveer de helft op de payroll bij Please. Besime vertelt…

Betrokken, professioneel en servicegericht

‘We hadden eerst een boekhouder waarmee het niet goed ging, er werden veel fouten gemaakt. Toen zijn we via-via bij Please terecht gekomen. Een adviseur kwam langs en heeft alles uitgelegd. Vanaf dat moment waren we om. Please is enorm betrokken, professioneel en servicegericht. Eigenschappen die wij zelf in ons eigen bedrijf ook heel erg belangrijk vinden.’

Verantwoordelijk voor personeel

‘We willen niemand van ons personeel tekort doen. Daarom hebben we gekozen voor Please, zij zijn op de hoogte van alle regels en hebben het goed geregeld voor al ons personeel. Dat is voor ons het belangrijkste. Op die manier kunnen mijn man en ik ons helemaal richten op ons bedrijf.

‘Nog een voordeel aan het werken met Please is de jurist van Please. Ook op juridisch vlak kunnen we bij Please terecht. Er is heel veel kunde, en daarom hebben wij helemaal geen zorgen meer op dat gebied.’

Geen zorgen voor werknemers

‘Alles rondom het salaris is goed geregeld. Ieder personeelslid heeft zijn eigen inlogcode en kan daarmee loonstroken en jaaropgaven inzien. Daar hebben wij helemaal geen omkijken meer naar. Dat is voor ons heel praktisch. Toen we nog veel mensen in eigen dienst hadden moest ik zelf al die jaaropgaven uitdraaien en nu kan de medewerker dat gewoon zelf doen.’

Prettige samenwerking

‘Als ondernemer is Please echt een hele fijne partij om mee samen te werken. Ze kijken niet alleen van hier tot het einde van de straat, maar juist veel verder. Als ondernemers vinden wij het belangrijk om onze klanten net dat beetje extra te kunnen bieden, waardoor de klant zich vertrouwd voelt. Please doet dat precies zo!’

Lees meer…

Wil je meer weten over Besime en Celil Bedrijfsdiensten? Lees dan ook eens het interview met Besime waarin ze meer vertelt over:

  • De gewaagde stap in 1997
  • Het harde werk en bijbehorende groei
  • De ondernemersmentaliteit van Besime en haar man
  • De impact van corona
  • En meer…
Lees hier het ondernemersverhaal van Celil Bedrijfsdiensten

Wat betekent Please voor Celil Bedrijfsdiensten?

  • Goed voor medewerkers
  • Fijne partner
  • Juridisch advies
  • Professionaliteit
  • Hoogwaardige service
Uitbesteden iets voor jou?
Mede-eigenaar Celil Bedrijfsdiensten

Besime Uydur

We willen niemand van ons personeel tekort doen. Daarom hebben we gekozen voor Please, zij zijn op de hoogte van alle regels en hebben het goed geregeld voor al ons personeel.

De dienstverlening van Please voor Celil Bedrijfsdiensten

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten Celil Bedrijfsdiensten gebruik maakt

Urenregistratie via UurOnline

Dankzij UurOnline, het urenregistratiesysteem van Please, is het doorgeven van de uren heel gemakkelijk.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Please houdt Besime up to date over aflopende contracten maar ook over wijzigingen hierin.

Salarisadministratie

Alles rondom het salaris is goed geregeld. Ieder personeelslid heeft zijn eigen inlogcode en kan daarmee loonstroken en jaaropgaven inzien. Daar hebben wij helemaal geen omkijken meer naar.

Verzuimbegeleiding

Door Please is Besime standaard verzekerd bij verzuim van zijn medewerkers.

Helpdesk

Voor alle werkgerelateerde vragen staan onze relatiebeheerders klaar voor Besime en de medewerkers, via UurOnline, telefonisch en per mail. Een antwoord op hun vragen ontvangen ze altijd binnen één werkdag.

Kennis van wet- en regelgeving

De wet- en regelgeving rondom het werkgeverschap is de laatste jaren steeds complexer geworden. Via diverse bezoeken van de relatiebeheerder wordt Besime op de hoogte gehouden van alle nieuwe ontwikkelingen.

Kennis van de cao van jouw branche

Veranderingen in de cao? Please houdt dit voor Besime in de gaten.

Juridische kwesties

De dienstverlening van Please is heel breed. Ook op juridisch vlak kan Besime bij Please terecht. Er is heel veel kunde, en daarom hebben zij helemaal geen zorgen meer op dat gebied.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl