Marcel Dols en Michael Hamers zijn de trotse eigenaren van Approba. Approba is een HR en Recruitmentbureau dat niet alleen de thuisprovincie Limburg, maar klanten uit heel West-Europa en daarbuiten bedient. Toen Approba Shelly Ver – talent engineering recruiter – overnam van het zusterbedrijf van Approba: Head-Starters, introduceerde zij Please bij Approba. Shelly vertelt over de prettige samenwerking die ertoe leidde dat ook Approba nu samenwerkt met Please.

Het gemak van een goede backofficepartij

‘Toen ik begon bij Head-Starters, werkten zij al met Please omdat Head-Starters niet beschikte over een eigen salarisadministratie. Please fungeerde echt als backoffice voor Head-Starters. Ik heb het systeem van Please, UurOnline, me snel eigen gemaakt en fungeerde als directe schakel tussen Please en onze klanten. Toen Approba mij van Head-Starters overnam was ik zo gewend aan UurOnline en de fijne samenwerking met Please, dat ik Please graag meenam voor een aantal klanten van Approba. Ook al heeft Approba wel een eigen salarisadministratie.’

Samenwerking met Please

‘De samenwerking met Please heb ik altijd als heel positief ervaren. Wij hebben bij Approba een heel leuk team en volgens mij is dat binnen Please net zo. Als ik bel krijg ik vaak Karlo aan de lijn, hij is altijd even vriendelijk en staat klaar om mee te denken in oplossingen. Als ik een vraag heb die met spoed behandeld moet worden, wordt er ook echt spoed achter gezet. Daarnaast houdt Charlotte mij goed op de hoogte van ontwikkelingen bij Please en in de markt.’

Verzuimbegeleiding

‘Please neemt ook alle verzuimbegeleiding uit handen. Ik houd me dan bewust afzijdig, maar ben wel oprecht geïnteresseerd. Een van onze medewerkers was bijvoorbeeld herstellende na een operatie, daar gaat nu eenmaal tijd overheen. Please is daar heel goed mee omgegaan. Toen ikzelf ziek was in mijn Head-Starterstijd ben ik ook gebeld door Please. Please neemt dan ook echt haar verantwoordelijkheid op zich als werkgever.’

Lees verder

Wil je meer weten over Approba en compagnons Marcel en Michael? Lees dan ook eens het interview dat mede-eigenaar van Approba, Marcel dols, aan Please gaf over:

  • het ontstaan en de groei van het Limburgse HR en Recruitmentbureau;
  • de betekenis van het woord Approba en hoe dit doorklinkt in de werkwijze van het bedrijf;
  • waarom nee-verkopen geen optie is voor Marcel, Michael en hun team;
  • het belang van het vooropstellen van de klantbehoefte;
  • én de spanning en onvoorspelbaarheid van de branche.
Lees hier het klantverhaal van Approba

Wat betekent Please voor Approba?

  • Partnerschap
  • Leveren van maatwerk
  • Flexibiliteit
  • Opleidingsbudget
Benieuwd of Please ook bij jou past?
Talent engineering recruiter

Shelly Ver

Ik heb Please leren kennen als een veelzijdige organisatie die de standaardwerkwijze kan aanpassen omdat zij begrijpen hoe belangrijk maatwerk en uitzonderingsvraagstukken zijn.

De dienstverlening van Please voor Approba

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten Approba gebruik maakt

Urenregistratie via UurOnline

Approba maakt gebruikt van UurOnline dat dient als urenregistratie. Zo zijn de uren altijd overzichtelijk in te zien en blijft Approba zicht hebben op alle administratie rondom het boeken en verwerken van uren.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Snelheid is geboden in de intermediaire branche. Spoedcontracten aanmaken voor Approba is voor Please dan ook geen enkel probleem. Binnen een half uur is alles geregeld!

Salarisadministratie

Uiteraard nemen wij de salarisadministratie volledig uit handen voor alle medewerkers die Approba bij ons onderbrengt. Denk aan salarisberekeningen, het uitbetalen van het salaris, loonstroken, jaaropgaves, afdracht van sociale lasten.

Verzuimbegeleiding

Verzuimbegeleiding is erg belangrijk. Please neemt alle verzuimbegeleiding voor Approba uit handen zonder de interesse in medewerkers te verliezen.

Helpdesk

Een speciaal team staat klaar voor al onze intermediaire klanten, zo ook voor Approba.

Kennis van wet- en regelgeving

Als intermediair is Approba uiteraard op de hoogte van wet- en regelgeving. Toch is het een fijne gedachte om hierover te kunnen sparren met een partner op niveau.

Kennis van de cao van jouw branche

Ook op het gebied van cao fungeert Please als een sparringspartner voor Approba.

Juridische kwesties

Mocht een juridische kwestie zich voordoen dan kan Approba terugvallen op de kennis en expertise van onze juriste.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl