Al ruim 10 jaar is Annie Verhoeven, eigenaresse van Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven, klant van Please. Op advies van hun accountant besloten Annie en haar man Ad destijds om samen te werken met Please. In deze klantcase leggen ze uit waarom ze voor Please kozen én wat de samenwerking met Please hen en hun medewerkers oplevert.

Aangeraden door onze accountant

Annie: ‘Ik vind dat je een bedrijf moet runnen op basis van cijfers. Dat geeft duidelijkheid. Zo blijf je stevig op de grond staan en kun je blijven bestaan. Toen ik de loonadministratie nog zelf deed met mijn accountant miste ik inzicht in de precieze kosten van mijn personeel. Ik wist wat mijn werknemers opbrachten, maar niet wat ze kostten omdat ik alle kosten apart betaalde: salaris, vakantiegeld, ziektegeld en pensioenen. Ik had totaal geen overzicht.’

‘We waren toen nog niet bekend met het uitbesteden van personeelszaken’ vertelt Ad, ‘tot onze accountant – tevens fiscaal jurist – ons wees op Please. Zij kende Please omdat andere klanten van haar ook samenwerkten met Please. We vertrouwen haar adviezen altijd 100% dus de keuze voor Please was snel gemaakt. En tot tevredenheid! Alles is geregeld, ook de zaken waarin je niet bent opgeleid.’

Wat levert het concreet op?

‘Het scheelt ons veel tijd’ zegt Annie. ‘Voorheen kregen we een rekensleutel van onze accountant om de vakantie-uren te berekenen. Daar zat erg veel tijd in en ik was altijd bang dat het niet klopte. Daarom keek onze accountant alle uren nog een keer na, maar dat hoeft nu niet meer. Daarnaast wordt er gewoon goed voor ons en onze werknemers gezorgd. Alles is duidelijk en de werknemers voelen zich veilig als het aankomt op de urenberekeningen.’

Écht persoonlijk betrokken

‘Een andere belangrijke reden om zaken te doen met Please is de persoonlijk communicatie van Please’ zegt Ad. ‘Sowieso krijg ik bijna altijd dezelfde persoon aan de telefoon, dat is fijn omdat je dan niet steeds de situatie hoeft uit te leggen aan een vreemd persoon. Maar laatst stond Tim (Tim Hofland, de externe relatiebeheerder van Please, red.), ineens voor mijn neus om te vragen hoe het gaat met een van onze werkneemster die momenteel geblesseerd is. Dan voel je echt de persoonlijke betrokkenheid.’

Lees verder

Ben je benieuwd naar het volledige ondernemersverhaal van Annie en Ad? Lees dan ook eens het interview dat zij gaven aan Please over:

  • de stap van werken aan huis naar een eigen bedrijfspand én een werknemer;
  • groeien en specialiseren;
  • het voeren van functioneringsgesprekken;
  • de opvolging van dochter Tamara.
Lees hier het klantverhaal van Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven

Wat bekent Please voor Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven?

  • Salarisadministratie
  • Persoonlijke betrokkenheid
  • Tijdsbesparing
  • Duidelijkheid en transparantie
  • Medewerkersvoordelen
Benieuwd of Please ook bij jou past?
Eigenaren Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven

Annie en Ad Verhoeven

'Ieder jaar hikten we aan tegen de uitbetaling van het vakantiegeld aan de meiden, dat is toch een flink bedrag. Nu is dat allemaal opgevangen in de prijsafspraak met Please.'

De dienstverlening van Please voor Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven

Lees uitgebreid hoe en van welke diensten Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven gebruikmaakt

Urenregistratie via UurOnline

Dankzij UurOnline hoeven Annie en Ad de uren van hun medewerkers niet meer na te kijken, alles is duidelijk en de werknemers voelen zich veilig als het aankomt op de urenberekeningen.

Opstellen arbeidsovereenkomsten / Tijdige signalering contractverlengingen / Uitdiensttredingen

Please zorgt ervoor dat alles goed geregeld is rondom de contracten van de medewerkers van Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven. Ook houdt Please aflopende contracten goed in de gaten en begeleidt eventuele uitdiensttredingen.

Salarisadministratie

Annie en Ad misten altijd de inzicht in de precieze kosten van hun personeel. Ze wisten wat hun werknemers opbrachten, maar niet wat ze kostten omdat ze alle kosten apart betaalde: salaris, vakantiegeld, ziektegeld en pensioenen. Met Please is het in één ogenblik overzichtelijk.

Verzuimbegeleiding

Een medewerker kan natuurlijk altijd ziek worden. Het juist opvolgen van een ziekmelding is erg tijdrovend. De verzuimconsulenten van Please zorgen ervoor dat Annie en Ad zich daar geen zorgen over hoeven te maken.

Helpdesk

Hebben Annie en Ad, of een van hun medewerkers toch een vraag? Dan worden ze direct en persoonlijk te woord gestaan door onze professionele relatiebeheerders.

Kennis van wet- en regelgeving

Met de juriste van Please hoeven Annie en Ad zich ook op dit vlak geen zorgen te maken. Dat is wel zo fijn binnen de steeds veranderende wet- en regelgeving.

Kennis van de cao van jouw branche

Onze interne en externe relatiebeheerders zijn op de hoogte van cao zodat Acne en Schoonheidsinstituut Annie Verhoeven altijd conform cao handelt.

Juridische kwesties

Ook voor eventuele juridische kwesties kunnen Annie en Ad terugvallen op onze juriste Ilse Vermeulen.

Wil je meer weten? Neem gerust contact op!

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl