Please is trotse partner voor ruim 1200 ondernemers die hun personeelszaken goed willen regelen. Met persoonlijke aandacht en een professionele aanpak zetten wij ons al ruim 19 jaar in om alle zorgen omtrent het werkgeven weg te nemen.

Uiteraard kunnen wij alle voordelen van een samenwerking met Please voor je op een rijtje zetten. Maar veel liever laten wij onze klanten aan het woord. Echte mensen met echte verhalen. Zij vertellen je in unieke klantcases hoe zij onze dienstverlening ervaren. En wil je meer weten over onze opdrachtgevers? Lees dan ook eens de klantverhalen en raak geïnspireerd.

Onze klantcases

Please helder

Helder! Personeelsmanagement

Please heeft veel persoonlijke aandacht naar de ondernemer toe, ze snappen wie we zijn en wat we doen. Ik wil ontzorgd worden zodat ik me kan focussen op mijn business. Please is een verlengstuk van ons bedrijf dat niet bij ons op kantoor zit.

Lees de volledige klantcase

please opvallers lr 4

Opvallers

Please helpt ons uitstekend om alles goed te regelen voor onze mensen. Je moet zorgen dat je de menselijke kant van je organisatie goed op orde hebt, want dat is minstens zo belangrijk als de commerciële kant. Mensen maken je bedrijf.

Lees de volledige klantcase

Aditech 3

Aditech

Doordat Please ons beschouwd als partner, zien wij hen als meer dan een leverancier. Dat zorgt voor een hele evenwichtige relatie. We zijn een klant met veel uitzonderingen. Maar Please denkt altijd mee en doet vooral de gewone dingen ongewoon goed.

Lees de volledige klantcase

Wouter Vink, algemeen directeur van Holland Evenementen Groep, voor het Wipe-out sign

Holland Evenementen Groep

We hebben gekozen voor Please omdat we flink zijn gegroeid, maar ook omdat we al stappen aan het zetten waren om aansluiting te zoeken bij de cao Dagrecreatie. Daar wilden we onze oproepkrachten zo goed mogelijk in meenemen en via Please ging dat heel gemakkelijk.’

Lees de volledige klantcase

La Cubanita 3

La Cubanita

We hebben gekozen voor payrolling omdat we wilden dat het voor onze medewerkers allemaal goed geregeld is. Daarnaast ontlast Please ons op alle fronten die te maken hebben met personeelszaken.

Lees de volledige klantcase

WeEvents 7

WEvents

We worden door Please proactief op de hoogte gehouden, bijvoorbeeld over het aanpassen van uurlonen of nieuwe wet- en regelgeving. En het is fijn om te weten dat onze medewerkers gewoon uitbetaald krijgen via Please, ook al krijgen wij ons geld pas later.

Lees de volledige klantcase

Heb je een vraag?

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl