Please is trotse partner voor ruim 1200 ondernemers die hun personeelszaken goed willen regelen. Met persoonlijke aandacht en een professionele aanpak zetten wij ons al ruim 19 jaar in om alle zorgen omtrent het werkgeven weg te nemen.

Uiteraard kunnen wij alle voordelen van een samenwerking met Please voor je op een rijtje zetten. Maar veel liever laten wij onze klanten aan het woord. Echte mensen met echte verhalen. Zij vertellen je in unieke klantcases hoe zij onze dienstverlening ervaren. En wil je meer weten over onze opdrachtgevers? Lees dan ook eens de klantverhalen en raak geïnspireerd.

Onze klantcases

Ondernemersverhaal Celil Bedrijfsdiensten

Celil Bedrijfsdiensten

We willen niemand van ons personeel tekort doen. Daarom hebben we gekozen voor Please, zij zijn op de hoogte van alle regels en hebben het goed geregeld voor al ons personeel.

Lees de volledige klantcase

Klantcase John Vermeulen

John Vermeulen Fietsplezier

Bij Please sprak het complete ontzorgen me aan. Je betaalt één uurtarief en daar zit alles in, van loonkosten tot verzuim.

Lees de volledige klantcase

Ratho

Het ontzorgen bevalt ons enorm. Zo helpt Please ons ook met de voortgangsgesprekken, planningsgesprekken en het regelen van contracten.

Lees de volledige klantcase

Klantcase Opvallers

Opvallers

Please helpt ons uitstekend om alles goed te regelen voor onze mensen. Je moet zorgen dat je de menselijke kant van je organisatie goed op orde hebt, want dat is minstens zo belangrijk als de commerciële kant. Mensen maken je bedrijf.

Lees de volledige klantcase

Please helder

Helder! Personeelsmanagement

Please heeft veel persoonlijke aandacht naar de ondernemer toe, ze snappen wie we zijn en wat we doen. Ik wil ontzorgd worden zodat ik me kan focussen op mijn business. Please is een verlengstuk van ons bedrijf dat niet bij ons op kantoor zit.

Lees de volledige klantcase

Wouter Vink, algemeen directeur van Holland Evenementen Groep, voor het Wipe-out sign

Holland Evenementen Groep

We hebben gekozen voor Please omdat we flink zijn gegroeid, maar ook omdat we al stappen aan het zetten waren om aansluiting te zoeken bij de cao Dagrecreatie. Daar wilden we onze oproepkrachten zo goed mogelijk in meenemen en via Please ging dat heel gemakkelijk.’

Lees de volledige klantcase

Heb je een vraag?

Arno van Helvoirt
Adviseur

Arno van Helvoirt

Dagelijks ga ik langs bij ondernemers uit alle branches en windrichtingen. Ik begrijp wat de klant wil en kom zo tot een passend voorstel.
Bel naar

0492 388 888

ma t/m vrij van 08:00 - 18:00
Of stuur een mail naar a.vanhelvoirt@please.nl